Sıkça sorulan sorular

Soru: Hesap bilgilerimiz nedir?

Cevap: 

2F GIDA PAZARLAMA İTHALAT İHRACAT SANAYİ TİC. LTD. ŞTİ.
GARANTİ BANKASI
FULYA ŞUBE
HESAP NUMARASI: 537 / 6298259
IBAN: TR66 0006 2000 5370 0006 2982 59

Soru: Ürünlerin teslimat süresi ne kadardır?

Cevap: Ürünler, siparişiniz bize ulaştıktan sonra en geç 2 iş günü içerisinde işleme alınarak ya kendi aracımızla size teslim edilir ya da kargoya verilir. Teslimat organizasyonu günlük yoğunluğa göre değişkenlik gösterebilmektedir.

Soru: Ürünlerde kargo ücreti ne kadardır?

Cevap: 100 TL ve üstü siparişlerinizde kargo ücreti, illy.barista.com.tr tarafından karşılanmaktadır. İçecekler kargo ile gönderilemediğinden, İstanbul dışına içecek siparişi kabul edememekteyiz.

Soru: illy.barista.com.tr neden sadece illy marka kahve satmaktadır?

Cevap: illy.barista.com.tr, illy Türkiye distribütörlüğünün ev ve ofis kanalı yetkili bayisidir.

Soru: Makinelerin garanti süresi ne kadardır?

Cevap: 1 yıla kadar makine değişimi, 1 yıldan sonra ise parça değişimi vardır. Faturası ve kolisi saklanmalıdır. Herhangi bir arıza durumunda merkez depomuza makinenizi gönderdiğinizde, teknik destek size yardımcı olacaktır.

Soru: Makine iade şartları nelerdir?

Cevap: Makine çalışır durumda olursa 15 gün içerisinde faturası ve kolisi ile iade alınabilir.

Soru: illy.barista.com.tr'deki makinelere farklı marka kapsül ve kahve koyulabilir mi?

Cevap: Hayır. Makineler sadece kendi kapsülleriyle çalışmaktadır. Diğer marka kapsüllerle uyum yoktur.

Soru: Makinelerle kaç çeşit kahve yapılabilir?

Cevap: Eğer makine içinde buhar aparatı (steamer) bulunuyor ise süt bazlı kahve çeşitleri yapılabilir. Diğer türlü makinelerde espresso ve americano kahve yapabilirsiniz.

Soru: 1 adet kapsülden kaç fincan kahve çıkarabiliriz?

Cevap: Makineye attığınız her 1 kapsülden sadece 1 fincan kahve alabilirsiniz.